Дослідження компанії MLS group: Майже кожен четвертий мешканець Іллінецької міської ОТГ громади добре обізнаний про діяльність міської ради, новини та події в ОТГ

Дослідження компанії MLS group: Майже кожен четвертий мешканець Іллінецької міської ОТГ громади добре обізнаний про діяльність міської ради, новини та події в ОТГ
У рамках участі в проєкті EGAP «Цифрові громади» в Іллінецькій ОТГ на пропозицію партнерів проєкту було проведено комплексне соціологічне дослідження щодо стану та перспектив впровадження інструментів електронної демократії та врядування. Дослідження проводила незалежна компанія MLS group, протягом декількох тижнів. Для анонімного опитування та інтерв’ю було залучено близько 400 різної статі, віку та соціального статусу.
☝️ Основні результати щодо активності наших мешканців у мережах та публічному житті громади.
✅ 75% домогосподарств Іллінецької ОТГ підключено до мережі Інтернет завдяки 4 провайдерам, які представлені у громаді і охоплюють всі її населені пункти.
✅ Частка користувачів Інтернетом в об’єднаній територіальній громаді складає 68%, при цьому, 63% опитаних використовують мережу щодня або майже кожен день. Частота практик користування залежить від віку, матеріального становища та місця проживання. Так, найменше користувачів мережі серед вікової групи 60+ та людей, яким вистачає грошей лише на продукти харчування. Серед жителів Іллінців не користуються Інтернетом 23%, тоді як серед мешканців інших населених пунктів ця категорія складає 42%.
✅ Для виходу в Інтернет 84% використовує мобільний зв’язок (SIM-картку), а 60% – стаціонарні пристрої, такі як роутер, модем тощо. Найпопулярнішим гаджетом для користування Інтернетом для більшості ☝️є мобільний телефон (90%), тоді як комп’ютер, ноутбук та планшет використовує 30%, 29% і 15% відповідно.
✅ ТОП-3 соціальні мережі / месенджери, якими користуються жителі Іллінецької ОТГ у повсякденному житті, є Facebook (71%), Viber (58%) та YouTube (30%). При цьому, для молоді до 30 років є актуальним також Instagram.
❗️ Майже кожен четвертий мешканець громади добре обізнаний про діяльність міської ради, новини та події в ОТГ.
Канали отримання інформації про місцеві новини, яким надають перевагу жителі Іллінецької громади: офіційна сторінка ОТГ у Facebook (40%), дошки оголошень (19%), місцеві газети (15%) та «сарафанне радіо» (15%). При цьому, офіційний сайт громади відвідували 21% опитаних, а сторінку в Facebook майже вдвічі більше мешканців – 39%.
❗️ Кожен другий житель має досвід участі принаймні в одній з форм громадської активності. Найбільшу лояльність населення демонструє до участі у публічних обговореннях, заходах, організованих громадськими організаціями, та до благодійних заходів.
❗️Кожен десятий опитаний готовий не лише долучатись до організованих заходів, а і бути їх ініціатором. Найбільшу активність готові проявляти молоді люди у віці 18-39 років.
Leave a reply