Головне - бажання!

Головне - бажання!

Як відомо, найдієвішим та найрезультативнішим методом роботи у виявленні обдарованих, творчих дітей є проведення конкурсів різних рівнів. Саме під час конкурсу, коли в дитини з’являється змагальний дух, завзяття, бажання перемогти, вона у повній мірі демонструє свою ерудицію, інтелект, комунікативні навички, прикладні знання з предметів.

Творчі, мислячі, зі здоровим прагматизмом та чіткою метою молоді люди – це наша інтелектуальна еліта найближчого майбутнього. Виявити таких дітей, допомогти їм у становленні, самореалізації, підтримати їх розвиток – одне з основних завдань сучасної освіти.

Учнівські олімпіади – це конкурс, у якому перемагають найсильніші, а інші учасники набувають нового досвіду і знань. 9 лютого 2020 року на базі Вінницької загальноосвітньої школи №31 відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови, у якому взяли участь учні Іллінецького НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія №2» Кирилюк Костянтин, учень 10 класу, та Куценко Аліна, учениця 9 класу (учитель Леся Лавренюк) і стали переможцями, посівши ІІ та ІІІ призові місця.

 Своїми враженнями від олімпіади, роздумами про те, що мотивує молодь до вивчення іноземних мов, про вивчення англійської в сучасній школі поділилися переможці олімпіади.

-Ви – призери обласного етапу. Це ваш перший досвід участі в олімпіаді такого рівня? Чого остерігалися найбільше, а в чому були впевнені?

Костя: Раніше вже брав участь у ІІІ етапі олімпіад з хімії та математики, але переможцем став тільки з англійської. У своїх силах був цілком упевнений, особливо в усному мовленні. Складнішим було написання твору.

Аліна: В олімпіаді ІІІ рівня брала участь вперше, але у своїх силах також була впевнена. Усне мовлення побоювань не викликало, важче було на тестах. Думаю, наступного разу результат буде кращим.

-Що стало стимулом до вивчення іноземної мови? Скільки часу витрачаєте на підготовку, заняття, щоб досягти такого результату?

Аліна: Я займаюся кожного дня, бо мені подобається вивчення іноземних мов взагалі, не тільки англійської. Хотіла б вивчити іспанську, словацьку, цікавить есперанто та інші. Багато займаюсь за допомогою інтернет – ресурсів.

Костя: Займаюсь у Telegram групі English Speaking Club, двічі на тиждень спілкуємось в інтернеті, відвідую додаткові заняття. Але ж і сама підготовка до уроків, до інтернет спілкування – це теж час, який ти витрачаєш на удосконалення мови.

-На вашу думку, чи забезпечує шкільна програма якісну підготовку з іноземної мови хоча б до ЗНО ?

Аліна, Костя: У повній мірі, звичайно, ні.

-Що ви змінили б у ній?

Аліна: Я хотіла б, щоб було більше практичних занять з говоріння. Наприклад, обговорення якоїсь цікавої теми у невеликій групі учнів. Перегляд відео, прослуховування текстів з подальшим обговоренням. Більше спілкуватися англійською, урізноманітнювати тематику текстів та розповідей для читання та говоріння.

Костя: Лінгафонні кабінети тепер можна замінити елементарно навушниками з телефоном. Сучасні технології дають більше можливостей для вивчення іноземної, ніж будь – коли.

-Чи пов’язані ваші плани на майбутнє з вивченням іноземної мови?

Аліна: Як я вже казала, хотіла б вивчати мови в майбутньому. Можливо, стати викладачем однієї з іноземних мов.

Костя: У майбутньому хотів би займатися в ІТ – галузі, а без знання іноземної важко уявити роботу в цій сфері.

-Чи маєте бажання побувати за кордоном з метою удосконалення мови?

Аліна: Хотіла б відвідати Великобританію, побувати в Аргентині.

Костя: Можливо, в Новій Зеландії, Ісландії.

-На завершення кілька порад тим, хто хоче досягти успіху в вивченні іноземної мови.

Костя: Станьте учасниками English Speaking Club. Але головне – це бажання.

Аліна: Теж рекомендую цю групу, використовуйте інтернет ресурси, більше розмовної практики. Але головне – це бажання.

Leave a reply