Іллінецька міська об’єднана територіальна громада відтепер має власний бренд

Іллінецька міська об’єднана територіальна громада відтепер має власний бренд

Наша об’єднана громада – один із лідерів на Вінниччинні з впровадження новітніх ідей та сучасних проектів. Ми відкриті для світу, готові ділитись своїм досвідом й навчатись новому. Разом з тим, є чітке усвідомлення того, наскільки важлива для подальшого розвитку сучасна маркентингова стратегія, формування унікального іміджу громади, створення сприятливого інвестиційного клімату та зацікавлення інвесторів. Саме тому було прийнято рішення про розроблення бренду, який би цілісно відображав ідентичність нашої громади, був упізнаваний як в Україні, так і за кордоном. 
Роботу над концепцією бренду представники робочої групи міської ради розпочали з проведення соціологічного опитування. Кожен з бажаючих міг пройти таке он-лайн опитування на офіційному веб-сайті Іллінецької міської ОТГ. У процесі опитування робоча група цікавились думкою іллінчан про їх улюблені місця, про те, де вони проводять свій вільний час, чим пишаються, які історичні події, пам’ятки, особистості пов’язують із містом, про слабкі та сильні сторони, які є в громади та інше. 
Враховуючи думку іллінчан, звертаючись до історії нашого краю, залучивши до роботи фахівців з дизайну та брендінгу було розроблено остаточний варіант бренду, який погоджено на засіданні виконавчого комітету та затверджено 15 березня на 44 сесії міської ради 8 скликання.
Оскільки найдавнішими поселенцями нашого краю були трипільці-арії, про що свідчать пам’ятки трипільської культури, за основу логотипу взято трипільський логографічний символ із значенням «печатка майстра». 
Емблема печатки майстра символізує Іллінці, як місто професіоналів, видатних людей в різних сферах діяльності, як, наприклад, Тимко Падура – польсько-український поет, Северин Гощинський – громадянський діяч, поет-письменник, Віталій Іжевський – фольклорист, композитор; Петро Ніщинський – композитор та поет-перекладач; Василь Щавинський – український хімік-технолог, мистецтвознавець і колекціонер, Леонід Сойфертіс – народний художник СРСР, Олександр Ганджа та його сини Петро і Степан українські майстри народної кераміки, Олекса Захарчук – український живописець.
Схематично форма логотипу зображує центр міста з площею, символізує місто без обмежень, відкрите зовнішньому світу, яке об’єднує громади. Рівність кіл означає рівність усіх громад. Коло є символом нескінченності й завершеності, непідвладності часу, тому даний логотип також сприймається, як «нове колесо часу, відродження населених пунктів ОТГ, зв’язок минулого, теперішнього та майбутнього».
Символ «печатки майстра» зображується білим кольором на червоному тлі круга логотипу. З правої сторони від логотипу чорними літерами українською або англійською прописується слоган громади «Іллінці – все відбувається тут», “Illintsi It all happens here”. 
Щодо значення кольорів, то червоний і чорний на білому лляному тлі є основними кольорами вишивки нашого регіону. Крім того, чорний колір – вишуканий і урочистий, уособлює гідність і витонченість, стильність і ефективність, червоний колір – символ лідерства, професійності, активності, прагнення діяти і досягати успіху. Білий уособлює новий початок, якісні зміни в громаді. 
Загалом, бренд асоціюється із комфортною та безпечною громадою, яка гармонійно поєднує в собі минуле і сьогодення, шанує традиції, втілює інновації та творчо формує своє майбутнє, є самобутньою й неповторною.

Leave a reply