КП «Трудовий архів» Іллінецької міської ради Вінницької області відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 року №130 «Про затвердження порядку інформування споживачів про намір зміни тарифу на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності» повідомляє про намір здійснити зміну тарифу на послуги що надаються архівом, доводить до відома споживачів ( населення) інформацію:
Перелік платних послуг, що надає комунальне підприємство «Трудовий архів» Іллінецької міської ради
№ п/п |
Найменування видів робіт (послуг) |
Ціна, грн. |
1 |
Виконання запиту (визначення фондів для перегляду, вивчення архівних документів, виявлення необхідних відомостей, видача архівної довідки чи витягу) |
60,00 |
2 |
Оформлення анкети-заяви |
10,00 |
3 |
Надання копій архівних документів одного аркуша |
15,00 |
4 |
Приймання на тимчасове зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання з наступним періодичним опрацюванням справ (картонування, підшивання, підклеювання, нумерування аркушів, оформлення обкладинок) |
60,00 |
5 |
Приймання на постійне зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання |
25,00 |
Розрахунок вартості робіт (послуг)
6500,00 – середня місячна заробітна плата працівника архіву, який надає платні послуги, на 01. 01. 2022 року, грн.
21 – середня кількість робочих днів на місяць, дні.
Розрахунок погодинного заробітку працівника архіву:
(6500,00 грн. : 21 роб. днів) : 8 год. = 38,69 грн./год.
1. Виконання запиту (визначення фондів для перегляду, вивчення архівних документів, виявлення необхідних відомостей, видача архівної довідки чи витягу)
Середня норма часу для виконання запиту, хв – 65
Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (65х38,69):60=41,91грн.
Нарахування на заробітну плату, грн. – 41,91х22%=9,22 грн.
Витрати на канцтовари, грн. – 3,80 грн.
Інші витрати (світло, газ, вода, сміття) – 5,07 грн.
Собівартість послуги, грн. – 41,91+9,22+3,80+5,07=60,00 грн.
2. Оформлення анкети-заяви
Середня норма часу для оформлення анкети-заяви, хв. – 12
Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (12х41,91):60=8,38 грн.
Нарахування на заробітну плату, грн. – 8,38х22%=1,84 грн.
Витрати на канцтовари, грн. – 1,28 грн.
Собівартість послуги, грн. – 8,38+1,84+1,28=11,50 грн.
3. Надання копій архівних документів одного аркуша
Середня норма часу для виготовлення копій архівних документів, хв – 17
Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (17х41,91):60=11,87 грн.
Нарахування на заробітну плату, грн. – 11,87х22%=2,61 грн.
Витрати на канцтовари, грн. – 2,65 грн.
Собівартість послуги, грн. – 11,87+2,61+2,65=17,00 грн.
4. Приймання на тимчасове, депоноване зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання з наступним періодичним опрацюванням справ (картонування, підшивання, підклеювання, нумерування аркушів, оформлення обкладинок)
Середня норма часу для виконання послуги, хв. – 45
Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (45х41,91):60=31,43 грн.
Нарахування на заробітну плату, грн. – 31,43х22%=6,91грн.
Витрати на канцтовари, грн. – 27,33 грн.
Собівартість послуги, грн. –31,43+6,91+27,33=65,67 грн
5. Приймання на постійне зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання
Середня норма часу для виконання послуги, хв. – 25
Тарифна ставка виконавця робіт, грн. – (25х41,91):60=17,46 грн.
Нарахування на заробітну плату, грн. – 17,46х22%=3,84 грн.
Витрати на канцтовари, грн. – 3,70 грн.
Собівартість послуги, грн. –17,46+3,84+3,70=25,00 грн
№ п/п |
Найменування видів робіт (послуг) |
Ціна, грн. пропонована |
Ціна, грн. діюча |
1 |
Виконання запиту (визначення фондів для перегляду, вивчення архівних документів, виявлення необхідних відомостей, видача архівної довідки чи витягу) |
60,00 |
36,00 |
2 |
Оформлення анкети-заяви |
10,00 |
3,80 |
3 |
Надання копій архівних документів одного аркуша |
15,00 |
– |
4 |
Приймання на тимчасове (депоноване) зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання з наступним періодичним опрацюванням справ (картонування, підшивання, підклеювання, нумерування аркушів, оформлення обкладинок) |
60,00 |
19,38 |
5 |
Приймання на постійне зберігання в архів документів з кадрових питань (особового складу) однієї одиниці зберігання |
25,00 |
14,89 |
Обґрунтування коригування тарифу :
Причиною необхідності перегляду тарифу є зростання основних складових собівартості тарифу (заробітної плати та нарахування на заробітну плату ) крім того збільшились ціни на електроенергію, газопостачання, матеріали, та послуги, якими користується підприємство, що потребує додаткових фінансових ресурсів для їх придбання
Через ріст витрат у підприємстві постійно бракує обігових коштів, що призводить до погіршення умов обслуговування населення та подовження термінів виконання соціальних запитів населення .
На підставі вище зазначеного з метою забезпечення належного рівня та своєчасного надання послуг необхідно переглянути чинні тарифи та привести їх у відповідність до економічно обґрунтованих витрат підприємства.
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб приймаються з 28.01.2022 року по 16.02.2022 року включно :
на електронну адресу КП «Трудовий архів» Tryd.Arxiv@ukr.net
- або за адресою КП «Трудовий архів» , вул.Соборна,19 м.Іллінці Вінницька обл. , 22700