Навчаються педагоги закладів дошкільної освіти

Навчаються педагоги закладів дошкільної освіти

Проблема ефективного оздоровлення і фізичного розвитку малят постає дедалі гостріше. Попри всі досягнення медицини дошкільнята страждають на різноманітні хронічні захворювання. Тому дуже важливо використовувати у освітньому процесі здоров’язбережувальні технології, створювати не лише розвивальне, а й профілактично-лікувальне середовище у дитячому садку.

Досвідом з цього питання поділилися з колегами педагоги Іллінецького ДНЗ №2 «Пролісок» під час роботи школи інноваційних технологій для вихователів старших груп. У проведенні заходу взяли участь практичні психологи та соціальні педагоги з освітніх закладів Іллінецької міської ради.

Під час проведення заняття студії ігрового стрейчингу «Бал осіннього листя» (інструктор з фізкультури Неоніла Петренко) та заняття із використанням арт – терапії «Фабрика емоцій» (практичний психолог Елла Бойко) учасники методичного заходу мали змогу ознайомитись із інноваційними технологіями розвитку фізичного та психічного здоров’я дітей.

Нові підходи ознайомлення дошкільників з правилами здорового харчування презентували педагоги «Проліска» Оксана Поступайло та Тетяна Драпалюк під час огляду «Комори здоров’я» та проведення майстер- класу на занятті гуртка «Смакота».

Про особливості використання технологій оздоровлення із дітьми старшого дошкільного віку розповіла методист управління освіти Ганна Дацюк, а про секрети нових технологій у психології – методист Галина Животівська.

Усі сучасні технології та нетрадиційні методи роботи з дітьми переконують, що обов’язковою умовою ефективного використання здоров’язберігаючих технологій є їх позитивне емоційне забарвлення. Адже виконання роботи з нудьгою, без бажання, не дасть позитивного результату. Саме радість навчання робить дитину щасливою та здоровою.

Leave a reply