Правила безпечної поведінки

Тема виховання у дитини правил безпечної поведінки актуальна постійно, це – пріоритетний напрямок роботи дошкільного навчального закладу. Але для досягнення позитивного результату мало слів, педагогам необхідно практично навчати дітей із залученням спеціалістів.
В Комунальному закладі «Іллінецький дошкільний навчальний заклад №2 «Пролісок» Іллінецької міської ради Вінницької області відбулася зустріч дітей із працівниками Іллінецького ВП Гайсинського відділу поліції ГУНП. До дітей завітали:
– Старший дільничий офіцер поліції сектору превенції капітан поліції Недошовенко Олександр Вікторович.
– Дільничий офіцер поліції сектору превенції старший лейтенант Герасимчук Юрій Миколайович.

Заходи було проведено із дітьми:
– І молодшої групи №1, вихователь Бондар Галина Михайлівна;
– ІІ молодшої групи №1, вихователь Сліпчик Надія Василівна;
– Середньої групи №2. вихователь Бондар Людмила Вікторівна.
Спільне заняття із дітьми провели:

Працівники поліції та вихователі провели із дітьми практичні заняття по засвоєнню правил безпечної поведінки з теми «Небезпечні предмети» та «Свої – чужі».
Присутність працівників поліції додало заняттям емоційності, практичності та підвищило якість знань та умінь дітей.
Працівники Іллінецького ВП Гайсинського відділу поліції ГУНП є постійними учасниками навчально – виховних заходів із дітьми при проведенні тижнів безпеки життєдіяльності. Цікавими та змістовними є такі спільні практичні заняття, які дозволяють у доступній формі забезпечити виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти, а саме навчити дітей:
– диференціювати поняття «безпечне» і «небезпечне»;
– правил безпечного перебування вдома, у дошкільному закладі, на вулиці, ігровому, спортивному майданчиках;
– орієнтуватись у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами;
– користуватись транспортом, орієнтуватись в основних знаках дорожнього руху;
– знати та могти скористатися номером телефону основної служби допомоги (пожежна, медична, міліція);
– навичкам безпечної поведінки при агресивному поводженні однолітків або дорослих.

Leave a reply