Про надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг Іллінецької міської ради

Про надання адміністративних послуг Центром надання адміністративних послуг Іллінецької міської ради

З початку роботи Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) Іллінецької міської ради, з 9 лютого 2021 року, надано майже 17 тис. послуг. Про це повідомив начальник відділу Центр надання адміністративних послуг міської ради Євген Шмигора.

Однією з актуальних проблем при формуванні громадського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

Системі надання адміністративних послуг притаманний ряд особливостей об’єктивного і суб’єктивного характеру, а саме:

  • частина органів, які надають адміністративні послуги, розміщені в різних приміщеннях;
  • необхідність звернення до декількох органів влади для отримання адміністративної послуги вимагає від одержувача послуг здійснення цілої низки погоджувальних дій, що збільшує термін отримання адміністративної послуги та  створює  окремі незручності;
  • наявність різноманітних баз даних органів влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату.

Адміністратори Центру надання адміністративних послуг міської ради – Галина Харитонова, Руслана Стратієнко, Олена Льоткіна здійснюють прийом та видачу документів з Державного земельного кадастру; формують витяги ДЗК у базі NKS для оформлення нотаріальних дій (спадщина, дарування, купівля та продаж земельних ділянок); здійснюється замовлення нормативно грошових оцінок земельних ділянок, як фізичним так і юридичним особам, надають консультації по оформленні даних документів; здійснюється прийом, реєстрація та видача документів в єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, прийом документів на держпродспоживслужбу для експлуатаційних дозволів на потужність оператора ринку, державну реєстрацію, внесення змін та припинення потужностей, подання і реєстрація декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, реєстрація місця проживання особи та ведення реєстру територіальної громади.

За надання платних адміністративних послуг до місцевого бюджету у 2021 році надійшло близько 346 тис. грн.

Також у ЦНАП, для зручності клієнтів, надаються супутні послуги – безкоштовні ксерокопії документів. Планується встановити термінал «ОщадБанку» для здійснення оплати адміністративного збору у ЦНАП.

Отримати інформацію про Центр надання адміністративних послуг, послуги, які надаються та перелік документів для отримання адміністративних послуг можна на сайті Іллінецької міської територіальної громади у розділі «ЦНАП».

Знаходиться Центр надання адміністративних послуг за адресою: м. Іллінці, вул. вул. Соборна, 22.

Leave a reply