Реалізація STEM-освіти у навчальних закладах нашої громади

Реалізація STEM-освіти у навчальних закладах нашої громади

Сьогодні, 2 червня, комунальний заклад «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Іллінецької міської ради на базі Іллінецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – гімназія №2» провів засідання ініціативної групи педагогів міста щодо реалізації STEM-освіти у навчальних закладах нашої громади.

Відомо, що STEM – освіта виникла за запитом бізнесу, бо переважна частина робочої сили на сучасному етапі не відповідає вимогам, які ставить перед нею ХХІ століття. Наука, техніка, інженерія, математика – це ті дисципліни, які становлять основу промисловості, сфери харчування та охорони здоров’я, ІТ – технологій та багато іншого.

У цьому напрямку активно йде робота й в українській системі освіти. На сьогодні в нашій країні STEM-освіта в школі знаходиться в тренді, як і позашкільна. Працює Мала академія наук, проводяться різноманітні олімпіади, конкурси та заходи тощо.

Учителі та вихователі міських закладів загальної середньої та дошкільної освіти поділилися своїми міркуваннями щодо розвитку цього проекту у своїх закладах.

Методист Іллінецького дошкільного навчального закладу №2 «Пролісок» Ніна  Уманська та завідуюча Іллінецьким дошкільним навчальним закладом №4 «Малятко»  Олена Бойко розповіли про організацію природничого, екологічного навчання дошкільнят у створених у садочках лабораторіях.

Власним досвідом вивчення STEM-освіти поділився вчитель інформатики Іллінецької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1 Віталій Логвиненко. Він навів цікаві та практичні приклади реалізації STEM-проєктів у різних школах України та за кордоном, дав кваліфіковані поради та роз’яснення.

Звичайно, для успішного втілення таких освітніх систем потрібно обладнання, лабораторії – із цим погоджуються всі, – але, як кажуть, під лежачий камінь вода не тече.

Упевнені, що в процесі роботи будемо мати і те й інше. Адже впровадження в навчальний простір STEM-освіти сприятиме створенню нових можливостей навчання, передовим, креативним рішенням як для учнів, так і для вчителів. Орієнтуючись в освітньому просторі на принципи та підходи такого проєкту,  ми зможемо підготувати конкурентно-спроможних спеціалістів у сучасному суспільстві з високим рівнем технологій.

Leave a reply