У місті розпочав роботу Центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»

У місті розпочав роботу Центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»

Відтепер жителі Іллінецького району мають можливість отримати різноманітні послуги та кваліфіковану консультацію фахівців з питань постачання електричної енергії, адже 16 червня в Іллінцях розпочав роботу Центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

На церемонію відкриття завітали поважні гості: Іллінецький міський голова Володимир Ящук, заступник голови районної ради Віктор Нечипоренко, директор ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» Олександр Близнюк, комерційний директор АТ «Вінницяобленерго» Олексій Тарарака, директор з виробництва ТОВ «Люстдорф» Андрій Сопрунов, директор Іллінецьких електричних мереж Ігор Павлов. Безумовно були присутні на урочистостях й головні винуватці заходу – працівники, що надаватимуть послуги населенню, та головний адміністратор ЦОКу Олександр Ковтюк.

Гості заходу спільно перерізали символічну стрічку , після чого кожен мав можливість оглянути просторе приміщення, де створено всі умови для зручності споживачів.

Як розповів директор ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» Олександр Близнюк, серед основних завдань, над якими працює колектив компанії – не лише забезпечення надійного електропостачання, а й підвищення якості обслуговування клієнтів. Одним із кроків його реалізації є відкриття центрів обслуговування клієнтів у містах обласного значення та районних центрах Вінниччини, що дає можливість підвищити якість сервісу не лише серед населення, а й серед юридичних осіб та підприємців.

Це вже шостий ЦОК, відкритий ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ». Щоб іллінчани приходили за звичною їм адресою, для розташування ЦОКу було модернізовано за новими стандартами перший поверх приміщення Іллінецьких електричних мереж. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині офісу.

Працюватиме у ЦОКові 4 спеціалісти. Тут споживачі зможуть отримати рахунок до сплати, акт прийому-передачі, уточнити тарифи та отримати кваліфікаційну консультацію фахівця з будь-яких питань щодо постачання електричної енергії.

Також Олександр Близнюк розповів, що для зручності клієнтів додатково «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» впроваджує й нові онлайн-сервіси: наразі функціонує особистий кабінет, в процесі розробки мобільний додаток, у якому в декілька кліків можна здійснити ряд операцій.

«Ми завжди відкриті для спілкування і гарантуємо чесність та прозорість у взаємовідносинах, тому робимо усе можливе, щоб наш сервіс був на високому рівні», – наголосив керівник ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

Іллінецький міський голова Володимир Ящук, заступник голови районної ради Віктор Нечипоренко привітали працівників Іллінецького центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» з гарною подією. Присутні гості відзначили важливість облаштування такого Центру для жителів району.

«Ми завжди радо вітаємо та підтримуємо ініціативи, які спрямовані на наближення послуг до жителів громади та покращення їх якості. Переконаний, що відкриття Центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», це важливий крок на шляху налагодження прозорих, зручних умов співпраці між компанією та її клієнтами. Для багатьох людей, особливо старшого віку, важливо поспілкуватись із спеціалістами, уточнити тарифи, отримати відповідь на свої питання.

Хочу побажати колективу успіхів у нелегкій, але такій необхідній роботі. Головне, щоб люди, які будуть до вас звертатись, залишались задоволеними та з гарним настроєм йшли додому», – звернувся до присутніх Іллінецький міський голова Володимир Ящук.

З нагоди відкриття Центру Володимир Миколайович вручив колективу квіти та подарунок.

Розташований Центр обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» за адресою:

вул. Європейська, 33 А

Графік роботи: понеділок – четвер 8.00 – 17.00 год

п’ятниця 8:00 – 15:45 год.

обідня перерва – 12:00-12:45 год

☎️ 050 036 70 34

Leave a reply